قانون پالم "آموزش بیماران دیابتی توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

قانون پالم "آموزش بیماران دیابتی توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالمقانون پالم "آموزش بیماران دیابتی توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالم

کربوهیدرات FrutaLa و دیابت یک اختلال شایع متابولیک در زندگی روزمره ما است. همراه با درمان های پزشکی، درمان غذایی نقش مهمی ایفا می کند. "حاکمیت پالم" می تواند بیماران دیابتی منجر به سازماندهی یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای مدیریت دیابت و قند خون.

- کربوهیدرات ها و میوه

انتخاب دو مشت از غذاهای نشاسته است که می تواند نیاز بیماران را برآورده هیدراته carbono.En همان زمان، بیماران دیابتی همیشه نشان می دهد برای کنترل مقدار میوه، که اکثر آنها به طور کلی سرشار از azúcar.De این ترتیب، مقدار مصرف میوه توصیه می شود برای بیماران دیابتی ممکن است در اطراف یک مشت باشد.

-protein

50 گرم از پروتئین است در مورد اندازه کف، و بیماران دیابتی بهتر به حال کنترل مصرف پروتئین خود را به 50 ~ 100 گرم. برای کاهش تولید زباله سوخت و ساز بدن، بیماران همچنین باید برخی از پروتئین با کیفیت بالا انتخاب کنید.

-vegetal

دو دست می حدود 500 گرم از سبزیجات که معمولا می تواند نیازهای بیماران دیابتی برای verduras.Además ملاقات نگه دارید، این بیماران می تواند ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری در مصرف خود را از سبزیجات دریافت کنید.

-fat

برای کاهش مشکلات مرتبط با دیابت، افراد مبتلا به دیابت باید از مصرف خود را از چربی را محدود، و برای گرفتن در اندازه نوک انگشت شست کافی است.

ناب گوشت

گوشت بدون چربی یک منبع بزرگ از پروتئین با کیفیت بالا است. گزارش شده است که در حدود 50 گرم از گوشت بدون چربی می تواند نیاز روزانه بیمار را تامین کند. این مقدار دو انگشت است.

-Alcohol

افراد دیابتی بهتر به دور از الکل ماندن بود. اگر آنها می توانند آشامیدنی را متوقف کند، الکل است حدود انگشت شست، مقدار شراب قرمز ممکن است در مورد انگشت اشاره شود، و مقدار آبجو ممکن است در مورد انگشت وسط باشد.

راهنمایی در بالا می تواند بیماران مبتلا به دیابت راهنمایی برای سازماندهی یک برنامه رژیم غذایی مناسب. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این راهنمایی، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک.





:: برچسب‌ها: dieta دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: